My F0ll0wer friend... :P

Isnin, 19 November 2012

Time b0ring di RUMAH...




Time aku boring dirumah ...ngeeee~senang2 jek snap gmbar sendiri....Dulu,mse time HARI PENYAMPAIAN HADIAH,kami tidak disuruh datang kerana saya tidak terlibat...Saya boring sampailah saya UPDATE STATUS kt FACEBOOK dan cikgu mengomennya...Beliau menyuruh kami menolongnya dan datang ke sekolah...:P...S0 happy!habislah masa ntuk penyampaian...dan kami bererhat2 ke DARO and makan tengahari di kedai MOK WOR...ngeee~cikgu belanja..habis rehat,kami balik sek0lah dan buat kerje2 sendiri yang patut diselesaikan....Time 2,cikgu tanya ngan saya,"Qatrun minat bergambar?"....pada mulanya saya tidak memahami s0alan yang diajukan...saya menjawab dengan rasa malu.."Minat lah ckit"...sebenarnya saya memang minat sepenuhnya.....*I happy ...but,I sad never my teacher and friend.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan